ساعت ورود 07.15 ساعت خروج 16.20 – پشتیبانی انلاین مشتریان 110 دقیقه – صحبت و راهنمایی تیم فروش 15 دقیقه – پیگیری مشتریان 70 دقیقه – بازاریابی تلفنی 20 دقیقه – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتا های بچه های تیم فروش 5 دقیقه – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش 5 دقیقه – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم 15 دقیقه – بررسی تیکت های پنل پیامک 10 دقیقه – اماده کردن و ارسال محتوا جذاب 30 دقیقه – گذاشتن استوری در واتساپ و اینستاگرام ۰ دقیقه – ایده پردازی 15 دقیقه – اماده کردن و برنامه ریزی برای کمپین دهه فجر 20 دقیقه – مصاحبه استخدام با کارجو 30 دقیقه - اپدیت لیست پنل پیامک 5 دقیقه - اماده کردن طرح محتوایی بنر های نمایشگاه 20 دقیقه جمع کل : 370 دقیقه