ساعت ورود 07.30 ساعت خروج 12.30 – پشتیبانی انلاین مشتریان 50 دقیقه – صحبت و راهنمایی تیم فروش 10 دقیقه – پیگیری مشتریان 60 دقیقه – بازاریابی تلفنی 10 دقیقه – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتا های بچه های تیم فروش 5 دقیقه – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش 5 دقیقه – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم 10 دقیقه – بررسی تیکت های پنل پیامک 5 دقیقه – اماده کردن و ارسال محتوا جذاب 15 دقیقه – گذاشتن استوری در واتساپ و اینستاگرام 0 دقیقه – ایده پردازی 0 دقیقه – بررسی اگهی دیوار 0 دقیقه – بررسی سایت های اقای نوری و اهنگری 20 دقیقه – ارسال پیام از طریق پنل پیامک 15 دقیقه جمع کل : 205 دقیقه