ساعت ورود 07.10 ساعت خروج 16.40 – پشتیبانی انلاین مشتریان 90 دقیقه – صحبت و راهنمایی تیم فروش 15 دقیقه – پیگیری مشتریان 130 دقیقه – بازاریابی تلفنی 30 دقیقه – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتا های بچه های تیم فروش 5 دقیقه – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش 5 دقیقه – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم 15 دقیقه – بررسی تیکت های پنل پیامک 5 دقیقه – اماده کردن و ارسال محتوا جذاب 20 دقیقه – گذاشتن استوری در واتساپ و اینستاگرام 0 دقیقه – ارسال پیام از طریق پنل پیامک برای مشتریان 0 دقیقه – جلسه با همکاران تیم فروش 30 دقیقه - ایده پردازی 15 دقیقه جمع کل : 360 دقیقه