ساعت ورود 07.05 ساعت خروج 16.30 – پشتیبانی انلاین مشتریان 90 دقیقه – صحبت و راهنمایی تیم فروش 30 دقیقه – پیگیری مشتریان 120 دقیقه – بازاریابی تلفنی 40 دقیقه – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتا های بچه های تیم فروش 10 دقیقه – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش 5 دقیقه – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم 10 دقیقه – بررسی تیکت های پنل پیامک 10 دقیقه – اماده کردن و ارسال محتوا جذاب 0 دقیقه – گذاشتن استوری در واتساپ و اینستاگرام 10 دقیقه – ارسال پیام از طریق پنل پیامک برای مشتریان 15 دقیقه – ایده پردازی 0 دقیقه – توضیحات بیزینس پلن موسسه برای خانم کاردان 20 دقیقه – ارائه توضیحات پنل برای اقای سنجری(ادمین) 15 دقیقه – بررسی پنل پیامک و شارژ و تنظیمات پنل پیامک و سوشال نماینده(خانم محمدنژاد) 15 دقیقه - صحبت و راهنمایی خانم تندرو(کارشناس فروش غیرحضوری) 10 دقیقه - بررسی اگهی دیوار و تماس تلفنی با پشتیبان و ویرایش اگهی 20 دقیقه - اماده کردن پیام برای خانم معماری(همکار طلایی) 10 دقیقه جمع کل : 430 دقیقه
این گزارش عنوان اشتباهی دارد
تصحیح و دوباره در سایت قرار گرفت.