ساعت ورود 07.50 ساعت خروج 16.00 – پشتیبانی انلاین مشتریان 90 دقیقه – جلسه و صحبت و راهنمایی تیم فروش 30 دقیقه – پیگیری مشتریان 100 دقیقه – بازاریابی تلفنی 20 دقیقه – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتا های بچه های تیم فروش 10 دقیقه – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش 5 دقیقه – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم 5 دقیقه – بررسی تیکت های پنل پیامک 10 دقیقه – هماهنگی مصاحبه با کارجو و گوش دادن ویس مورد نظر 20 دقیقه – بررسی پنل های پیامک مختلف 10 دقیقه – بررسی سایت و کانال و گروه کارافن 15 دقیقه – گذاشتن استوری در واتساپ و اینستاگرام 0 دقیقه – ایده پردازی 10 دقیقه – ارسال محتوا جذاب برای مشتریان 0 دقیقه – ارسال پیام از طریق پنل پیامک 0 دقیقه جمع کل : 325 دقیقه