ساعت ورود 09.05 ساعت خروج 17.00 –پشتیبانی انلاین مشتریان –جلسه و صحبت با تیم فروش –پیگیری مشتریان –بازاریابی تلفنی –دسته بندی شماره ها و بررسی دیتاهای بچه های تیم فروش –بررسی گزارش های همکاران تیم فروش –بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم –بررسی تیکت های پنل پیامک – بررسی اگهی دیوار و صحبت با کارجو ها – گذاشتن استوری در واتساپ و اینستاگرام – ارسال محتوا جذاب برای مشتریان – پیگیری و پشتیبانی کارافن - پیگیری خانم عباسی - بررسی پنل پیامک - صحبت و راهنمایی خانم مساحی