ساعت ورود 07.00 ساعت خروج 19.00 – پشتیبانی انلاین مشتریان 110 دقیقه – صحبت و راهنمایی تیم فروش 20 دقیقه – پیگیری مشتریان 150 دقیقه – بازاریابی تلفنی 90 دقیقه – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتا های بچه های تیم فروش 10 دقیقه – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش 5 دقیقه – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم 10 دقیقه – بررسی تیکت های پنل پیامک 5 دقیقه – اماده کردن و ارسال محتوا جذاب ۰ دقیقه – گذاشتن استوری در واتساپ و اینستاگرام 10 دقیقه – ارسال پیام از طریق پنل پیامک برای مشتریان 0دقیقه – ایده پردازی ۰ دقیقه – جلسه با اقای حسینی در خصوص(تبلیغات و ساخت پیج) 120 دقیقه – آماده کردن گزارش اقای اهنگری 5 دقیقه جمع کل : 535 دقیقه