ساعت ورود 08.35 ساعت خروج 19.20 – پشتیبانی انلاین مشتریان 100 دقیقه – جلسه و صحبت با تیم فروش 30 دقیقه – پیگیری مشتریان 150 دقیقه – بازاریابی تلفنی 60 دقیقه – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتاهای بچه های تیم فروش 5 دقیقه – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش 10 دقیقه – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم 15 دقیقه – بررسی تیکت های پنل پیامک 5 دقیقه – بررسی اگهی دیوار و صحبت با کارجو ها 0 دقیقه – گذاشتن استوری در واتساپ و اینستاگرام 0 دقیقه – ارسال محتوا جذاب برای مشتریان 15 دقیقه – جلسه با مهندس 30 دقیقه – جلسه و راهنمایی خانم مساحی 20 دقیقه – پیگیری کارای سایت و پیج کارافن 15 دقیقه – شارژ پنل پیامک 5 دقیقه جمع کل: 440 دقیقه