ساعت ورود 08.00 ساعت خروج 16.00 – پشتیبانی انلاین مشتریان – جلسه روزانه و صحبت با تیم فروش – پیگیری مشتریان – بازاریابی تلفنی – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتاهای بچه های تیم فروش – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم – بررسی تیکت های پنل پیامک – گذاشتن استوری در واتساپ و اینستاگرام – ارسال محتوا جذاب برای مشتریان – پیگیری و پشتیبانی کارافن - پیگیری کارای سایت اقای اهنگری - بررسی پنل پیامک – صحبت و راهنمایی خانم مساحی و حاجی - جلسه با مهندس