ساعت ورود 07.10 ساعت خروج 17.00 – پشتیبانی انلاین مشتریان 100 دقیقه – صحبت و راهنمایی تیم فروش 30 دقیقه – پیگیری مشتریان 120 دقیقه – بازاریابی تلفنی 70 دقیقه – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتا های بچه های تیم فروش 10 دقیقه – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش 5 دقیقه – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم 20 دقیقه – بررسی تیکت های پنل پیامک 15 دقیقه – اماده کردن و ارسال محتوا جذاب ۰ دقیقه – گذاشتن استوری در واتساپ و اینستاگرام 10 دقیقه – ایده پردازی 15 دقیقه – بررسی اگهی دیوار 5 دقیقه – ارسال طرح کمپین اخر سال 30 دقیقه جمع کل : 430 دقیقه