ساعت ورود 07.15 ساعت خروج 17.00 – پشتیبانی انلاین مشتریان 120 دقیقه – صحبت و راهنمایی تیم فروش(خانم تقی پور) 10 دقیقه – پیگیری مشتریان 80 دقیقه – بازاریابی تلفنی 50 دقیقه – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتا های بچه های تیم فروش 5 دقیقه – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش 5 دقیقه – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم 15 دقیقه – بررسی تیکت های پنل پیامک 10 دقیقه – اماده کردن و ارسال محتوا جذاب 15 دقیقه – گذاشتن استوری در واتساپ و اینستاگرام 10 دقیقه – ایده پردازی 30 دقیقه – اماده کردن و برنامه ریزی برای کمپین دهه فجر 20 دقیقه - جلسه با مهندس و خانم کاردان 15 دقیقه جمع کل : 385 دقیقه