ساعت ورود 08.00 ساعت خروج 17.00 – پشتیبانی انلاین مشتریان 90 دقیقه – جلسه و صحبت با تیم فروش 30 دقیقه – پیگیری مشتریان 120 دقیقه – بازاریابی تلفنی 20 دقیقه – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتاهای بچه های تیم فروش 5 دقیقه – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش 10 دقیقه – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم 15 دقیقه – بررسی تیکت های پنل پیامک 5 دقیقه – بررسی اگهی دیوار و صحبت با کارجو ها 0 دقیقه – گذاشتن استوری در واتساپ و اینستاگرام 0 دقیقه – ارسال محتوا جذاب برای مشتریان 20 دقیقه – پیگیری کارای سایت و پیج کارافن 20 دقیقه – اپدیت لیست دیتاها 0 دقیقه جمع کل: 335 دقیقه