ساعت ورود08.00 ساعت خروج 18٫00 19 تماس با مشتریانی که در گردونه شانس لاین استور شرکت کرده بودن(۱۴۵تا ۵۷۶)به صورت پراکنده 200دقیقه 4نفر که تمایل داشتن به دریافت نمایندگی و اطلاعات براشون ارسال شده بود پیگیری شدن قرار شد اطلاع بدن داخل چند روز اینده 9نفر جواب ندادن که در واتساپ و تلگرام پیگیری شدن 3 نفر هم یا اشتباه بودن و یا نمیخواستن 3نفر دیگه که از قبل پیگیری کرده بودم گفتن شرایط و وقتشو رو ندارن 21 پیام در واتساپ و 5 پیام در تلگرام 80 دقیقه راهنمایی و سوالاتی که مشتریان داشتن پاسخ داده شد به مشتریانی که جواب نداده بودن و یا قرار بوده اطلاع بدن در خصوص پنل نمایندگی و همکاری پیام صوتی و یک پیامک داده شد صحبت با خانم حسینی در مورد مشتریان و برنامه ریزی ها و جامعه هدف ها 30 دقیقه تفکر در مورد راه کارا و به دنبال ایده های مناسب برای فروش بیشتر تیم ۳۰ دقیقه ارسال پیام از طریق پنل پیامک 15 دقیقه آموزش 40دقیقه کتاب خلاقیت و حل مسئله پادکست (۰) فروش(۰) جمع کل 395 دقیقه