ساعت ورود 08.00 ساعت خروج 17.00 – پشتیبانی انلاین مشتریان ۹۰ دقیقه – جلسه و صحبت با تیم فروش ۳۰ دقیقه – پیگیری مشتریان ۱۱۰ دقیقه – بازاریابی تلفنی ۴۰ دقیقه – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتاهای بچه های تیم فروش ۵ دقیقه – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش ۱۰ دقیقه – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم ۱۰ دقیقه – بررسی تیکت های پنل پیامک ۵ دقیقه – بررسی اگهی دیوار و صحبت با کارجو ها 5 دقیقه – گذاشتن استوری در واتساپ و اینستاگرام ۰ دقیقه – ارسال محتوا جذاب برای مشتریان ۱۵ دقیقه – پیگیری کارای سایت و پیج کارافن ۲۰ دقیقه – جلسه و صحبت با مهندس ۲۰ دقیقه – ایده پردازی ۳۰ دقیقه جمع کل: 390 دقیقه