ساعت ورود 07.15 ساعت خروج 16.00 – پشتیبانی انلاین مشتریان 100 دقیقه – صحبت و راهنمایی تیم فروش 20 دقیقه – پیگیری مشتریان 120 دقیقه – بازاریابی تلفنی 20 دقیقه – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتا های بچه های تیم فروش 5 دقیقه – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش 5 دقیقه – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم 10 دقیقه – بررسی تیکت های پنل پیامک 5 دقیقه – اماده کردن و ارسال محتوا جذاب 15 دقیقه – گذاشتن استوری در واتساپ و اینستاگرام 0 دقیقه – ایده پردازی 15 دقیقه – اماده کردن و برنامه ریزی برای کمپین دهه فجر 20 دقیقه - جلسه با بچه های تیم فروش در خصوص کمپین دهه فجر 30 دقیقه جمع کل : 365 دقیقه