ساعت ورود 07.05 ساعت خروج 15.30 – پشتیبانی انلاین مشتریان 120 دقیقه – صحبت و راهنمایی تیم فروش 15 دقیقه – پیگیری مشتریان 100 دقیقه – بازاریابی تلفنی 15 دقیقه – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتا های بچه های تیم فروش 5 دقیقه – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش 5 دقیقه – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم 15 دقیقه – بررسی تیکت های پنل پیامک 5 دقیقه – اماده کردن و ارسال محتوا جذاب 10 دقیقه – گذاشتن استوری در واتساپ و اینستاگرام ۰ دقیقه – ایده پردازی 20 دقیقه – اماده کردن و برنامه ریزی برای کمپین دهه فجر 15 دقیقه – جلسه با بچه های تیم فروش در خصوص کمپین دهه فجر 30 دقیقه جمع کل : 355 دقیقه