ساعت 8.05 ورود ساعت 16.00 خروج تماس با مشتریانی که در گردونه شانس شرکت کرده بودن حدودا 56 نفر ( از شماره 320 تا 406 / این تماس ها با اون عده از افرادی بود که 2/13 جواب نداده بودن) 220 دقیقه - برای عده ای از این افراد در مورد پنل توضیح داده شد و اطلاعات ارسال شد که قرار شد بعد از بررسی اطلاع بدن - برای 3 نفر از مشتریان که بسیار تمایل داشتن و تقاضا تخفیف داشتن بهشون تخفیف ولی به صورت زمان دار داده شد که هنوز اطلاعی ندادن در مورد خریداری پنل - 28 نفر هم جواب ندادن - 7 نفر دیگه هم گفتن تا چند روز دیگه بهتون اطلاع میدم پیگیری 10 تا از مشتریان که از قبل باهاشون ارتباط گرفته بودم 25 دقیقه - 2 نفر از مشتریان بعد از صحبت باهاشون وارد لیست پیگیری سالانه شدن - 6 نفر از مشتریان نیاز به پیگیری دوباره دارن - 2 نفر دیگه جواب ندادن که داخل پیام پیگیری شدن صحبت در مورد ایرادات و راه کارا و راه حل ها با خانم حسینی ۹۰ دقیقه جلسه با خانم پور نقی و خانم حسینی 40 دقیقه جمع کل 375 دقیقه