ساعت ورود 08.25 ساعت خروج 16.10 – پشتیبانی انلاین مشتریان 90 دقیقه – جلسه و صحبت و راهنمایی تیم فروش 60 دقیقه – پیگیری مشتریان 100 دقیقه – بازاریابی تلفنی 20 دقیقه – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتا های بچه های تیم فروش 10 دقیقه – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش 5 دقیقه – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم 5 دقیقه – بررسی تیکت های پنل پیامک 15 دقیقه - ارائه پیشنهاد ها در خصوص پکیج و تعرفه ها 30 دقیقه - بررسی سیمکارت ها با خانم کاردان 20 دقیقه - اگهی دیوار(استخدام کارشناس فروش) 20 دقیقه - بررسی پنل های پیامک مختلف 15 دقیقه – گذاشتن استوری در واتساپ و اینستاگرام 0 دقیقه – ایده پردازی 0 دقیقه – ارسال محتوا جذاب برای مشتریان 0 دقیقه – ارسال پیام از طریق پنل پیامک 0 دقیقه جمع کل : 390 دقیقه