ساعت ورود 07.15 ساعت خروج 16.00 – پشتیبانی انلاین مشتریان 120 دقیقه – صحبت و راهنمایی تیم فروش 10 دقیقه – پیگیری مشتریان 60 دقیقه – بازاریابی تلفنی 30 دقیقه – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتا های بچه های تیم فروش 5 دقیقه – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش 5 دقیقه – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم 10 دقیقه – بررسی تیکت های پنل پیامک 10 دقیقه – اماده کردن و ارسال محتوا جذاب 30 دقیقه – گذاشتن استوری در واتساپ 10 دقیقه – ایده پردازی 15 دقیقه – ارسال پیام و ارتباط با کارجوها برای استخدام 10 دقیقه – اماده کردن طرح محتوایی بنر های نمایشگاه 15 دقیقه - ارسال پیام از طریق پنل پیامک 20 دقیقه جمع کل : 380 دقیقه