ساعت ورود 08.10 ساعت خروج 16.40 – پشتیبانی انلاین مشتریان 90 دقیقه – جلسه و صحبت و راهنمایی تیم فروش 20 دقیقه – پیگیری مشتریان 120 دقیقه – بازاریابی تلفنی 40 دقیقه – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتا های بچه های تیم فروش 10 دقیقه – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش 5 دقیقه – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم 5 دقیقه – بررسی تیکت های پنل پیامک 10 دقیقه – ارائه پیشنهاد ها در خصوص پکیج و تعرفه ها 10 دقیقه – مصاحبه با کارجو(خانم قربانی) 30 دقیقه – بررسی پنل های پیامک مختلف 10 دقیقه - جلسه با مهندس 60 دقیقه - جلسه با خانم پورنقی و مهندس 30 دقیقه - هماهنگی برای مصاحبه فردا با کارجو 10 دقیقه - بررسی سایت و کانال و گروه کارافن 15 دقیقه – گذاشتن استوری در واتساپ و اینستاگرام 0 دقیقه – ایده پردازی 15 دقیقه – ارسال محتوا جذاب برای مشتریان 0 دقیقه – ارسال پیام از طریق پنل پیامک 0 دقیقه جمع کل : 470 دقیقه