ساعت ورود 08.10 ساعت خروج 17.00 – پشتیبانی انلاین مشتریان ۹۰ دقیقه – جلسه و صحبت با تیم فروش ۲۰ دقیقه – پیگیری مشتریان 120 دقیقه – بازاریابی تلفنی ۲۰ دقیقه – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتاهای بچه های تیم فروش ۵ دقیقه – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش ۵ دقیقه – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم ۱۰ دقیقه – بررسی تیکت های پنل پیامک ۵ دقیقه – بررسی اگهی دیوار و صحبت با کارجو ها ۰ دقیقه – گذاشتن استوری در واتساپ و اینستاگرام ۰ دقیقه – ارسال محتوا جذاب برای مشتریان ۱۰ دقیقه – پیگیری کارای سایت و پیج کارافن ۲۰ دقیقه – ارسال پیام از طریق پنل پیامک ۰ دقیقه – شارژ پنل پیامک ۱۰ دقیقه جمع کل: 315 دقیقه