ساعت ورود 08.20 ساعت خروج 16.10 – پشتیبانی انلاین مشتریان 80 دقیقه – جلسه و صحبت و راهنمایی تیم فروش 30 دقیقه – پیگیری مشتریان 110 دقیقه – بازاریابی تلفنی 40 دقیقه – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتا های بچه های تیم فروش 10 دقیقه – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش 5 دقیقه – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم 5 دقیقه – بررسی تیکت های پنل پیامک 10 دقیقه – مصاحبه با کارجوها(خانم هاشمی و کیوان) 70 دقیقه – بررسی پنل های پیامک مختلف 10 دقیقه – هماهنگی برای مصاحبه شنبه با کارجو 10 دقیقه – بررسی سایت و کانال و گروه کارافن 20 دقیقه - جلسه با خانم خنجری(در خصوص پشتیبانی پیج کارافن) 30 دقیقه – گذاشتن استوری در واتساپ و اینستاگرام 0 دقیقه – ایده پردازی 10 دقیقه – ارسال محتوا جذاب برای مشتریان 0 دقیقه – ارسال پیام از طریق پنل پیامک 0 دقیقه جمع کل : 450 دقیقه