ساعت ورود 07.30 ساعت خروج 17.05 –پشتیبانی انلاین مشتریان 90 دقیقه –جلسه و صحبت با تیم فروش 80 دقیقه –پیگیری مشتریان 150 دقیقه –بازاریابی تلفنی 40 دقیقه –دسته بندی شماره ها و بررسی دیتاهای بچه های تیم فروش 5 دقیقه –بررسی گزارش های همکاران تیم فروش 5 دقیقه –بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم 10 دقیقه –بررسی تیکت های پنل پیامک 15 دقیقه – بررسی اگهی دیوار و صحبت با کارجو ها 10 دقیقه – گزارش 20 روزه تیم فروش و ارسال برای مهندس 30 دقیقه – گذاشتن استوری در واتساپ و اینستاگرام 0 دقیقه – ارسال محتوا جذاب برای مشتریان 15 دقیقه – صحبت و راهنمایی خانم مساحی و حاجی 20 دقیقه – بررسی کمپین های مختلف فروش 15 دقیقه – انالیز پیج های مشتریان 10 دقیقه جمع کل: 395 دقیقه