ساعت ورود 07.20 ساعت خروج 16.20 – پشتیبانی انلاین مشتریان 100 دقیقه – صحبت و راهنمایی تیم فروش 10 دقیقه – پیگیری مشتریان 60 دقیقه – بازاریابی تلفنی 20 دقیقه – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتا های بچه های تیم فروش 5 دقیقه – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش 5 دقیقه – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم 10 دقیقه – بررسی تیکت های پنل پیامک 5 دقیقه – اماده کردن و ارسال محتوا جذاب 10 دقیقه – گذاشتن استوری در واتساپ و اینستاگرام 20 دقیقه – ارسال پیام از طریق پنل پیامک برای مشتریان 15 دقیقه - حضور در سمینار مهندس 180 دقیقه جمع کل : 440 دقیقه