ساعت ورود ۰۸٫۰۵ ساعت خروج ۱۷٫۰۵ – پشتیبانی انلاین مشتریان ۱۰۰ دقیقه – جلسه و صحبت با تیم فروش ۲۰ دقیقه – پیگیری مشتریان ۱۱۰ دقیقه – بازاریابی تلفنی ۳۰ دقیقه – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتاهای بچه های تیم فروش ۵ دقیقه – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش ۱۰ دقیقه – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم ۲۰ دقیقه – بررسی تیکت های پنل پیامک ۵ دقیقه – بررسی اگهی دیوار و صحبت با کارجو ها ۰ دقیقه – گذاشتن استوری در واتساپ و اینستاگرام ۰ دقیقه – ارسال محتوا جذاب برای مشتریان ۳۰ دقیقه – پیگیری کارای سایت و پیج کارافن ۰ دقیقه – اپدیت لیست دیتاها ۰ دقیقه جمع کل: 330 دقیقه