ساعت ورود 08.20 ساعت خروج 17.10 – پشتیبانی انلاین مشتریان 60 دقیقه – جلسه و صحبت با تیم فروش 15 دقیقه – پیگیری مشتریان 90 دقیقه – بازاریابی تلفنی 60 دقیقه – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتاهای بچه های تیم فروش 10 دقیقه – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش 10 دقیقه – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم 10 دقیقه – بررسی تیکت های پنل پیامک 5 دقیقه – بررسی اگهی دیوار و صحبت با کارجو ها 0 دقیقه – گذاشتن استوری در واتساپ و اینستاگرام 0 دقیقه – ارسال محتوا جذاب برای مشتریان 15 دقیقه – جلسه با کارافن و تماس تلفنی با خانم تقوایی 210 دقیقه – اپدیت لیست دیتاها ۱۰ دقیقه جمع کل: 495 دقیقه