ساعت ورود 07.25 ساعت خروج 16.10 – پشتیبانی انلاین مشتریان 100 دقیقه – صحبت و راهنمایی تیم فروش 10 دقیقه – پیگیری مشتریان 150 دقیقه – بازاریابی تلفنی 40 دقیقه – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتا های بچه های تیم فروش 5 دقیقه – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش 5 دقیقه – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم 10 دقیقه – بررسی تیکت های پنل پیامک 5 دقیقه – اماده کردن و ارسال محتوا جذاب 15 دقیقه – گذاشتن استوری در واتساپ و اینستاگرام 10 دقیقه – ارسال پیام از طریق پنل پیامک برای مشتریان ۰ دقیقه – ایده پردازی 20 دقیقه جمع کل : 370 دقیقه