ساعت ورود 08.15 ساعت خروج 16.30 – پشتیبانی انلاین مشتریان 100 دقیقه – جلسه و صحبت و راهنمایی تیم فروش 20 دقیقه – پیگیری مشتریان 130 دقیقه – بازاریابی تلفنی 60 دقیقه – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتا های بچه های تیم فروش 10 دقیقه – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش 5 دقیقه – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم 5 دقیقه – بررسی تیکت های پنل پیامک 5 دقیقه – جلسه با اقای ابراهیم زاده 40 دقیقه – بررسی اگهی دیوار و صحبت با کارجو ها 5 دقیقه – گذاشتن استوری در واتساپ و اینستاگرام 0 دقیقه – ایده پردازی 0 دقیقه – ارسال محتوا جذاب برای مشتریان 10 دقیقه – ارسال پیام از طریق پنل پیامک 0 دقیقه جمع کل : 390 دقیقه