ساعت ورود 08.15 ساعت خروج 17.00 – پشتیبانی انلاین مشتریان 90 دقیقه – جلسه و صحبت با تیم فروش 20 دقیقه – پیگیری مشتریان 100 دقیقه – بازاریابی تلفنی 60 دقیقه – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتاهای بچه های تیم فروش 5 دقیقه – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش 10 دقیقه – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم 10 دقیقه – بررسی تیکت های پنل پیامک 10 دقیقه – بررسی اگهی دیوار و صحبت با کارجو ها 5 دقیقه – گذاشتن استوری در واتساپ و اینستاگرام 5 دقیقه – ارسال محتوا جذاب برای مشتریان 20 دقیقه – پیگیری کارای سایت و پیج کارافن و صحبت با خانم تقوایی 20 دقیقه - جلسه با مهندس در خصوص دستگاه دایورت 45 دقیقه جمع کل: 400 دقیقه