ساعت ورود 07.20 ساعت خروج 16.05 – پشتیبانی انلاین مشتریان 110 دقیقه – صحبت و راهنمایی تیم فروش 15 دقیقه – پیگیری مشتریان 160 دقیقه – بازاریابی تلفنی 60 دقیقه – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتا های بچه های تیم فروش 5 دقیقه – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش 5 دقیقه – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم 15 دقیقه – بررسی تیکت های پنل پیامک 5 دقیقه – اماده کردن و ارسال محتوا جذاب 20 دقیقه – گذاشتن استوری در واتساپ و اینستاگرام 0 دقیقه – ارسال پیام از طریق پنل پیامک برای مشتریان 0 دقیقه – ایده پردازی 15 دقیقه - بررسی خدمات و رقیبان در حوزه دیجیتال مارکتینگ 20 دقیقه جمع کل : 430 دقیقه