ساعت ورود 8.15 ساعت خروج 19.00 22 تماس با مشتریانی که در گردونه شانس لاین استور شرکت کرده بودن(145 تا 585) به صورت پراکنده 230 دقیقه 7 نفر از مشتریان از قبل که پنل میخواستن پیگیری شدن که 3 نفر تمایل داشتن به اینکه پنل خریداری کنن اما در ماه های اینده و یا هزینشو فعلا ندارن و 4 نفر دیگه نیاز به پیگیری دوباره دارن 6 نفر جواب ندادن که در واتساپ و تلگرام پیگیری شدن 5 نفر هم یا اشتباه بودن و یا نمیخواستن 2 نفر دیگه که از قبل پیگیری کرده بودم گفتن شرایط و وقتشو رو ندارن و احتمالا در ماه های اینده خریداری کنن 2 نفر هم گفتن فعلا درگیر انتخابات هستن و برای ماه بعد دوباره باهاشون تماس گرفته بشه 5 تا تماس با مشتریان در اکسل دوره ها 30 دقیقه - 1 نفر جواب ندادن که در واتساپ و تلگرام پیام داده شد -1 نفر تمایل به ارتقا حساب کاربری داشتن که شماره کارت هم براشون فرستاده شد برای پنل پیامک و پنل سوشال - برای 2 نفر هم خدمات فرستاده شد -1 نفر نخواست 10 پیام در واتساپ و 2 پیام در تلگرام 55 دقیقه راهنمایی و سوالاتی که مشتریان داشتن پاسخ داده شد به مشتریانی که جواب نداده بودن و یا قرار بوده اطلاع بدن در خصوص پنل نمایندگی و همکاری پیام صوتی و یک پیامک داده شد صحبت با خانم حسینی در مورد مشتریان و برنامه ریزی ها و جامعه هدف ها 30 دقیقه اماده سازی و گذاشتن پست جدید در لاین استور تیم و صحبت در مورد پست های بعد با خانم فنودی 90 دقیقه - طراحی ربات -اماده سازی و برنامه ریزی پست های بعد آموزش (1) 30 دقیقه -استراتژی و کسب و کارج جلسه با اقای تقدسی 60 دقیقه پادکست (0) فروش(0) مبلغ بدهی اقای طاهری (نماینده) واریز شد : 400.000 تومان جمع کل 525 دقیقه
بررسی شد با تشکر