ساعت ورود 08.05 ساعت خروج 16.30 – پشتیبانی انلاین مشتریان 90 دقیقه – جلسه و صحبت با تیم فروش 30 دقیقه – پیگیری مشتریان 120 دقیقه – بازاریابی تلفنی 30 دقیقه – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتاهای بچه های تیم فروش 5 دقیقه – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش 10 دقیقه – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم 20 دقیقه – بررسی تیکت های پنل پیامک 5 دقیقه – بررسی اگهی دیوار و صحبت با کارجو ها 30 دقیقه – گذاشتن استوری در واتساپ و اینستاگرام 0 دقیقه – ارسال محتوا جذاب برای مشتریان 10 دقیقه – پیگیری کارای سایت و پیج کارافن 10 دقیقه – شارژ پنل پیامک 0 دقیقه جمع کل: 360 دقیقه