ساعت ورود 08.40 ساعت خروج 16.00 – پشتیبانی انلاین مشتریان 60 دقیقه – جلسه و صحبت با تیم فروش 20 دقیقه – پیگیری مشتریان 90 دقیقه – بازاریابی تلفنی 10 دقیقه – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتاهای بچه های تیم فروش 10 دقیقه – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش 10 دقیقه – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم 10 دقیقه – بررسی تیکت های پنل پیامک 5 دقیقه – بررسی اگهی دیوار و صحبت با کارجو ها 0 دقیقه – گذاشتن استوری در واتساپ و اینستاگرام 0 دقیقه – ارسال محتوا جذاب برای مشتریان 10 دقیقه – جلسه با مهندس 30 دقیقه – شارژ پنل پیامک 5 دقیقه – پیگیری کارای پیج و سایت کارافن 10 دقیقه – جلسه با اقای یعقوب زاده و محرومی 180 دقیقه جمع کل: 470 دقیقه