ساعت ورود 11.15 ساعت خروج 17.10 – پشتیبانی انلاین مشتریان 50 دقیقه – جلسه و صحبت با تیم فروش 60 دقیقه – پیگیری مشتریان 40 دقیقه – بازاریابی تلفنی 20 دقیقه – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتاهای بچه های تیم فروش 10 دقیقه – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش 15 دقیقه – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم 10 دقیقه – بررسی تیکت های پنل پیامک 5 دقیقه – بررسی اگهی دیوار و صحبت با کارجو ها 20 دقیقه – گذاشتن استوری در واتساپ و اینستاگرام 0 دقیقه – ارسال محتوا جذاب برای مشتریان 0 دقیقه – پیگیری کارای سایت و پیج کارافن 10 دقیقه – شارژ پنل پیامک 5 دقیقه - جلسه با مهندس 20 دقیقه جمع کل: 255 دقیقه