ساعت ورود 07.40 ساعت خروج 17.00 – پشتیبانی انلاین مشتریان 80 دقیقه – جلسه و صحبت با تیم فروش 40 دقیقه – پیگیری مشتریان 110 دقیقه – بازاریابی تلفنی 30 دقیقه – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتاهای بچه های تیم فروش 5 دقیقه – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش 5 دقیقه – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم 15دقیقه – بررسی تیکت های پنل پیامک 5 دقیقه – بررسی اگهی دیوار و صحبت با کارجو ها 0 دقیقه – گذاشتن استوری در واتساپ و اینستاگرام 0 دقیقه – ارسال محتوا جذاب برای مشتریان 15 دقیقه – پیگیری کارای سایت و پیج کارافن 15 دقیقه – ارسال پیام از طریق پنل پیامک 20 دقیقه – شارژ پنل پیامک 5 دقیقه جمع کل: 345 دقیقه