ساعت ورود 07.20 ساعت خروج 17.00 – پشتیبانی انلاین مشتریان 120 دقیقه – صحبت و راهنمایی تیم فروش 20 دقیقه – پیگیری مشتریان 60 دقیقه – بازاریابی تلفنی 100 دقیقه – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتا های بچه های تیم فروش 10 دقیقه – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش 5 دقیقه – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم 10 دقیقه – گذاشتن استوری در واتساپ و اینستاگرام 20 دقیقه – بررسی تیکت های پنل پیامک 10 دقیقه - صحبت با کارشناس سی ار ام سنا 20 دقیقه جمع کل : 375 دقیقه