ساعت ورود 7.35 ساعت خروج 16.30 تماس و پیگیری مشتریانی که در گردونه شانس شرکت کرده بودن (از شماره 405 تا 515) 210 دقیقه 15 برای نفر اطلاعات براشون ارسال شد به ۲ نفر کد تخفیف زمان دار داده شد 17 نفر جواب ندادن که در واتساپ و تلگرام پیگیری شدن 4 نفر هم نمیخواستن فعلا 22 پیام در واتساپ و 4 پیام در تلگرام 45 دقیقه راهنمایی و سوالاتی که مشتریان داشتن پاسخ داده شد به مشتریانی که جواب نداده بودن و یا قرار بوده اطلاع بدن در خصوص پنل نمایندگی و همکاری پیام صوتی و یک پیامک داده شد کپشن و متن برای پست اینستاگرام و اماده کردن و گذاشتن پست به همراه خانم فنودی 40 دقیقه پست در مورد بهینه سازی پیج اینستا صحبت های اولیه روزانه با خانم حسینی و برنامه ریزی مشتریان 40 دقیقه ویدیو و پادکست 20 دقیقه اماده کردن متن ویدیو جمع کل 355 دقیقه این گزارش ادامه دارد..