ساعت ورود 08.15 ساعت خروج 17.00 – پشتیبانی انلاین مشتریان 90 دقیقه – جلسه و صحبت با تیم فروش 20 دقیقه – پیگیری مشتریان 100 دقیقه – بازاریابی تلفنی 20 دقیقه – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتاهای بچه های تیم فروش 5 دقیقه – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش 5 دقیقه – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم 10 دقیقه – بررسی تیکت های پنل پیامک 5 دقیقه – بررسی اگهی دیوار و صحبت با کارجو ها 0 دقیقه – گذاشتن استوری در واتساپ و اینستاگرام 0 دقیقه – ارسال محتوا جذاب برای مشتریان 10 دقیقه – پیگیری کارای سایت و پیج کارافن 20 دقیقه – ارسال پیام از طریق پنل پیامک 0 دقیقه – شارژ پنل پیامک 10 دقیقه - دیدن ویدیو مدیر فروش(حرفه پلاس) 120 دقیقه جمع کل: 415 دقیقه