ساعت ورود 08.10 ساعت خروج 18.10 – پشتیبانی انلاین مشتریان 40 دقیقه – جلسه و صحبت با تیم فروش 30 دقیقه – پیگیری مشتریان 30 دقیقه – بازاریابی تلفنی 10 دقیقه – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتاهای بچه های تیم فروش 10 دقیقه – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش 10 دقیقه – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم 10 دقیقه – بررسی تیکت های پنل پیامک 5 دقیقه – بررسی اگهی دیوار و صحبت با کارجو ها 30 دقیقه – گذاشتن استوری در واتساپ و اینستاگرام ۰ دقیقه – ارسال محتوا جذاب برای مشتریان ۰ دقیقه – پیگیری کارای سایت و پیج کارافن 10 دقیقه – شارژ پنل پیامک 5 دقیقه – جلسه با مهندس 20 دقیقه جمع کل: 240 دقیقه