ساعت ورود 08.10 ساعت خروج 16.10 – پشتیبانی انلاین مشتریان 80 دقیقه – جلسه و صحبت و راهنمایی تیم فروش 20 دقیقه – پیگیری مشتریان 110 دقیقه – بازاریابی تلفنی 30 دقیقه – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتا های بچه های تیم فروش 10 دقیقه – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش 5 دقیقه – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم 5 دقیقه – بررسی تیکت های پنل پیامک 5 دقیقه – بررسی اگهی دیوار و صحبت با کارجو ها 15 دقیقه – گذاشتن استوری در واتساپ و اینستاگرام 0 دقیقه – برنامه ریزی برای ارتباط ها و روش جدید کاری تیم فروش 30 دقیقه – ارسال محتوا جذاب برای مشتریان 10 دقیقه – ارسال پیام از طریق پنل پیامک 0 دقیقه - پیگیری و پشتیبانی کارافن 30 دقیقه جمع کل : 350 دقیقه