ساعت ورود 08.40 ساعت خروج 17.05 – پشتیبانی انلاین مشتریان 90 دقیقه – جلسه و صحبت با تیم فروش 20 دقیقه – پیگیری مشتریان 110 دقیقه – بازاریابی تلفنی 30 دقیقه – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتاهای بچه های تیم فروش 5 دقیقه – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش 10 دقیقه – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم 10 دقیقه – بررسی تیکت های پنل پیامک 5 دقیقه – بررسی اگهی دیوار و صحبت با کارجو ها 70 دقیقه – گذاشتن استوری در واتساپ و اینستاگرام 0 دقیقه – ارسال محتوا جذاب برای مشتریان 10 دقیقه – پیگیری کارای سایت و پیج کارافن 0 دقیقه – شارژ پنل پیامک 5 دقیقه - جلسه با مهندس 30 دقیقه جمع کل: 395 دقیقه