ساعت ورود 07.05 ساعت خروج 16.10 – پشتیبانی انلاین مشتریان 120 دقیقه – صحبت و راهنمایی تیم فروش 20 دقیقه – پیگیری مشتریان 60 دقیقه – بازاریابی تلفنی 30 دقیقه – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتا های بچه های تیم فروش 5 دقیقه – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش 5 دقیقه – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم 10 دقیقه – بررسی تیکت های پنل پیامک 5 دقیقه – اماده کردن و ارسال محتوا جذاب 15 دقیقه - جلسه با مهندس و خانم برومند 150 دقیقه - گذاشتن استوری در واتساپ و اینستاگرام 15 دقیقه جمع کل : 435 دقیقه