ساعت ورود 08.30 ساعت خروج 16.30 – پشتیبانی انلاین مشتریان 80 دقیقه – جلسه و صحبت با تیم فروش 20 دقیقه – پیگیری مشتریان 100 دقیقه – بازاریابی تلفنی 30 دقیقه – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتاهای بچه های تیم فروش 5 دقیقه – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش 10 دقیقه – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم 10 دقیقه – بررسی تیکت های پنل پیامک 5 دقیقه – بررسی اگهی دیوار و صحبت با کارجو ها 40 دقیقه – گذاشتن استوری در واتساپ و اینستاگرام 0 دقیقه – ارسال محتوا جذاب برای مشتریان 10 دقیقه – پیگیری کارای سایت و پیج کارافن 10 دقیقه – جلسه و صحبت با مهندس 20 دقیقه جمع کل: 340 دقیقه