ساعت ورود ۰۷٫۰۵ ساعت خروج ۱۶٫۳۰ – پشتیبانی انلاین مشتریان ۹۰ دقیقه – صحبت و راهنمایی تیم فروش ۳۰ دقیقه – پیگیری مشتریان ۱۲۰ دقیقه – بازاریابی تلفنی ۴۰ دقیقه – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتا های بچه های تیم فروش ۱۰ دقیقه – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش ۵ دقیقه – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم ۱۰ دقیقه – بررسی تیکت های پنل پیامک ۱۰ دقیقه – اماده کردن و ارسال محتوا جذاب ۰ دقیقه – گذاشتن استوری در واتساپ و اینستاگرام ۱۰ دقیقه – ارسال پیام از طریق پنل پیامک برای مشتریان ۱۵ دقیقه – ایده پردازی ۰ دقیقه – توضیحات بیزینس پلن موسسه برای خانم کاردان ۲۰ دقیقه – ارائه توضیحات پنل برای اقای سنجری(ادمین) ۱۵ دقیقه – بررسی پنل پیامک و شارژ و تنظیمات پنل پیامک و سوشال نماینده(خانم محمدنژاد) ۱۵ دقیقه – صحبت و راهنمایی خانم تندرو(کارشناس فروش غیرحضوری) ۱۰ دقیقه – بررسی اگهی دیوار و تماس تلفنی با پشتیبان و ویرایش اگهی ۲۰ دقیقه – اماده کردن پیام برای خانم معماری(همکار طلایی) ۱۰ دقیقه جمع کل : ۴۳۰ دقیقه