ساعت ورود 08.00 ساعت خروج 16.00 – پشتیبانی انلاین مشتریان 70 دقیقه – جلسه و صحبت با تیم فروش 20 دقیقه – پیگیری مشتریان 110 دقیقه – بازاریابی تلفنی 15 دقیقه – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتاهای بچه های تیم فروش 10 دقیقه – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش 15 دقیقه – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم 10 دقیقه – بررسی تیکت های پنل پیامک 5 دقیقه – بررسی اگهی دیوار و صحبت با کارجو ها ۰ دقیقه – گذاشتن استوری در واتساپ و اینستاگرام 0 دقیقه – ارسال محتوا جذاب برای مشتریان 10 دقیقه – جلسه با مهندس 20 دقیقه – شارژ پنل پیامک 10 دقیقه – پیگیری کارای پیج و سایت کارافن 20 دقیقه جمع کل: 315 دقیقه