ساعت ورود 08.20 ساعت خروج 16.30 – پشتیبانی انلاین مشتریان 90 دقیقه – جلسه و صحبت و راهنمایی تیم فروش 35 دقیقه – پیگیری مشتریان 110 دقیقه – بازاریابی تلفنی 60 دقیقه – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتا های بچه های تیم فروش 10 دقیقه – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش 5 دقیقه – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم 5 دقیقه – بررسی تیکت های پنل پیامک 5 دقیقه – بررسی اگهی دیوار و صحبت با کارجو ها 10 دقیقه – آموزش و دیدن ویدیو در خصوص فروش(به همراه تیم فروش) 90 دقیقه – گذاشتن استوری در واتساپ و اینستاگرام 0 دقیقه – برنامه ریزی برای ارتباط ها و روش جدید کاری تیم فروش 10 دقیقه – ارسال محتوا جذاب برای مشتریان 10 دقیقه – ارسال پیام از طریق پنل پیامک 0 دقیقه – پیگیری و پشتیبانی کارافن 10 دقیقه جمع کل : 450 دقیقه