ساعت ورود 08.00 ساعت خروج 18.45 18 تماس با مشتریانی که در گردونه شانس لاین استور شرکت کرده بودن(145 تا 646) به صورت پراکنده 120 دقیقه – 4 نفر از مشتریان از قبل که پنل میخواستن پیگیری شدن که 2 نفر تمایل داشتن به اینکه پنل خریداری کنن اما در ماه ها و تا چند روز اینده و یا هزینشو فعلا ندارن و 2 نفر دیگه نیاز به پیگیری دوباره دارن – 5 نفر جواب ندادن که در واتساپ و تلگرام پیگیری شدن – 2 نفر نمیخواست – 2 نفر پنلشونو به همکار طلایی ارتقا دادن (آقای مصطفی و خانم ملیکا سید اقایی) _ با 3 نفر در خصوص پنل های همکاری صحبت کردم و اطلاعات در خصوص پنل بهشون داده شد 22 تماس با مشتریانی که در پنل سوشال لاین استور ثبت نام کرده بودن (از شماره 618 تا 670)*پیگیری* 105دقیقه – 5 نفر نیاز به پنل همکاری داشتن که براشون کامل توضیح داده شد درخصوص خدمات و گفتن بررسی میکنن و اطلاع میدن – 3 نفر گفتن پنل همکاری در اینده روز ها و هفته های اینده میگیرن – 5 نفر نمیخواستن و یا اشتباه بودن – 1 نفر هم توضیح داده شد در مورد سرویس ها و گفتن نیاز به پنل همکاری ندارن همین تعرفه ها خوب هستش – به 3نفر تخفیف داده شد در خصوص پنل همکاری -5 نفر هم جواب ندادن 10 پیام در واتساپ و 3 پیام در تلگرام 50 دقیقه راهنمایی و سوالاتی که مشتریان داشتن پاسخ داده شد به مشتریانی که جواب نداده بودن و یا قرار بوده اطلاع بدن در خصوص پنل نمایندگی و همکاری پیام صوتی و یک پیامک داده شد آموزش (1) 30 دقیقه -استراتژی و کسب و کار پادکست (0) فروش(2) جمع کل فروش:882.000 (یکی از مشتریان 300 هزار تومان اول داد 350 هزار دیگه ای 3 روز دیگه گفتن واریز میکنن) جمع کل 305 دقیقه
بررسی شد با تشکر