ساعت ورود 08.05 ساعت خروج 16.40 – پشتیبانی انلاین مشتریان – جلسه و صحبت و راهنمایی تیم فروش – پیگیری مشتریان – بازاریابی تلفنی – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتا های بچه های تیم فروش – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم – بررسی تیکت های پنل پیامک – بررسی اگهی دیوار و صحبت با کارجو ها – گذاشتن استوری در واتساپ و اینستاگرام – برنامه ریزی برای ارتباط ها و روش جدید کاری تیم فروش – ارسال محتوا جذاب برای مشتریان – ارسال پیام از طریق پنل پیامک – پیگیری و پشتیبانی کارافن - مصاحبه با کارجو