ساعت ورود 08٫15 ساعت خروج 17٫10 –پشتیبانی انلاین مشتریان 90 دقیقه –جلسه و صحبت با تیم فروش 60 دقیقه –پیگیری مشتریان 110 دقیقه –بازاریابی تلفنی 40 دقیقه –دسته بندی شماره ها و بررسی دیتاهای بچه های تیم فروش 5 دقیقه –بررسی گزارش های همکاران تیم فروش 10 دقیقه –بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم 10 دقیقه –بررسی تیکت های پنل پیامک 5 دقیقه – بررسی اگهی دیوار و صحبت با کارجو ها 15 دقیقه – گذاشتن استوری در واتساپ و اینستاگرام 0 دقیقه – ارسال محتوا جذاب برای مشتریان 10 دقیقه – پیگیری و پشتیبانی کارافن 20 دقیقه – پیگیری خانم عباسی 30 دقیقه – شارژ پنل همکاران فروش 5 دقیقه – صحبت و راهنمایی خانم مساحی 30 دقیقه جمع کل: 440 دقیقه