ساعت ورود 09٫05 ساعت خروج 17٫10 –پشتیبانی انلاین مشتریان 60 دقیقه –جلسه و صحبت با تیم فروش 30 دقیقه –پیگیری مشتریان 70 دقیقه –بازاریابی تلفنی 60 دقیقه –دسته بندی شماره ها و بررسی دیتاهای بچه های تیم فروش 5 دقیقه –بررسی گزارش های همکاران تیم فروش 10 دقیقه –بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم 10 دقیقه –بررسی تیکت های پنل پیامک 5 دقیقه – بررسی اگهی دیوار و صحبت با کارجو ها 20 دقیقه – گذاشتن استوری در واتساپ و اینستاگرام 0 دقیقه – ارسال محتوا جذاب برای مشتریان 15 دقیقه – پیگیری و پشتیبانی کارافن 10 دقیقه – پیگیری خانم عباسی 20 دقیقه – شارژ پنل همکاران فروش 5 دقیقه – صحبت و راهنمایی خانم مساحی 30 دقیقه - جلسه با اقای تقدسی 60 دقیقه جمع کل: 430 دقیقه